متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

متن آهنگ احسان تهرانچی به نام بد به حالم

زندگی بی تو یه مرگه حرف تنهایی فقط نیست

توی روزای نبودت پای خوشبختی وسط نیست

خوشبحال اونکه امروز با تو همدسته تو جاده

بد به حال من که قلبم دل به رویای تو داده

بد به حال من که دارم بی تو میمیرم از این درد

خوشبحال اونکه لرزید توی سرما بغلت کرد

اونکه اسم تو می افته توی فالش خوشبحالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوشبحالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

♫♫♫

بد به حال من که خیسم وقتی که بارون میگیره

خوشبحال اونکه زیر چتر آغوش تو میره

چرا عاشق تو موندم این برام مثل یه درده

بد به حال من که حسم به تو تغییری نکرده

حتی یک ذره از عشقم تو دیگه بر نمی گردی

بزار پیرم کنه این درد

اونکه اسم تو می افته توی فالش خوشبحالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوشبحالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی