متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ

متن آهنگ احمد سولو به نام جا سیگاری

بارونیه دلم چقدر آروم آروم دور میشی ازم

چقدر آسون آسون راه میری و من

دارم داغون میشم دارم داغون میشم

تو می دونستی من نمی خواستم نمی ذاشتم بری

تو می دونستی می تونستی از من بگذری

دارم تموم می شم دارم تموم می شم

من دلم داغونه داغونه زندگیم بی سر و سامونه

دیگه باید از تو بگذرم وقتی که دلت با اونه آرومه

داری میری و می خندی و دل به یه غریبه می بندی و

من خوشحالم از این که تو از این جدایی نمی ترسی و

من دلم داغونه داغونه زندگیم بی سر و سامونه

دیگه باید از تو بگذرم وقتی که دلت با اونه آرومه

داری میری و می خندی و دل به یه غریبه می بندی و

من خوشحالم از این که تو از این جدایی نمی ترسی و


از همه دنیا گذشتم من واسه دوست داشتن تو

داری میری پیش اون که فقط دوست داشتنت تو

آروزه هام و نگاه له میشن تو جاسیگاری

تو به آرزوت نشستی می دونم تا صبح بیداری

من دلم داغونه داغونه زندگیم بی سر و سامونه

دیگه باید از تو بگذرم وقتی که دلت با اونه آرومه

داری میری و می خندی و دل به یه غریبه می بندی و

من خوشحالم از این که تو از این جدایی نمی ترسی و

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی