متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ب.ظ

متن آهنگ امیر تتلو به نام تعادل

خیلی وقتا کم آوردم ، خدافظی کردم ولی بازم که اومدم

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

مهم نیست ، حرفای مردم گذشته ها گذشته ، گذشته

مهم نیست ، هرکاری کردی ، منم همون کارارو کردم ، همش از روی تنهایی و خشمِ

نذار اینا چشماتو کنه خیس

مهم اینه که دیگه بد دورِت نیست ، الکله نیست ، هر دو متریت هنگ اُوِر نیست

مهم اینه که بهتر از خودت نیست

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

♫♫♫

دوباره تو اتاقم تنها میشینم ، دوباره تو تنهاییم تورو میبینم

همه جا پیشِ منی همه جا با من حرف میزنی

یه حس مثه بوسیدنی..یه احساس بوسیدنی

دوباره رو تنِ من عطرِ تَنِت هست ، باز همه وجودم از خندیدنت مست

همینجا روبه رویی ، همه جا حتی وقتی دورِ دوری

ما با هم رو به نوریم

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
علی مدیحی بیدگلی

تتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی