متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

متن آهنگ امیر تتلو به نام مامان تو

ی بار بت گفتم ک از تنهایی خستم

ی بار بت گفتم نگو نه

تو فک میکردی که من با یکی دیگم

ی بار بت گفتم نبودم

ی بار بت گفتم ک غیر از تو کسی نیستو

من از هرچی تنهائه بیزاااارم

بهت گفته بودم اگه تو پیشم نباشی

غریبه های این شهر منو تنها نمی زارن

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

حتی تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

بقل کن مامانتو فقط

همون ک هرجا میری بش میدی آمارتو غلط

همونی ک بت یاد داد دروغو

کاری کرد شرو شه این کارای دولبت

همونی ک سر دیر رسیدن دو سه رو بات قهره

ولی نمی دونه بچش تهرانو آباد کرده

فک می کنه هر کی ک باهاته ی ولگرده

همش داره زور میگه و همه چی رو ول کرده

همون ک نمی بینه این رفتارای قفلیتو

نمی بینه حتی رو اینستا عکسای ل خ ت ی تو

همون ک خودش تو جامعه هیچی نبوده

نمی تونه شادیتو با من ببینه، حسوده

بغل کن اون باباتو ک خیلی خوبه با تو

کاری کرد ببرم از این خونه پاهاتو

برو پیش همونا ی وخ اینجا نمونا

خراب میشی عزیزم ی وخ میشی از اونا

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

حتی تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

غمو تو فیس زردت دیده

ولی باز لجبازه و ضجرت میده

هی گیر میده به سرخی چشات

حرفای بد بت میگه

همش حرف حرفه خودشه حتی

گیر ب تیپو وزنت میده

تقصیر مامانه توئه ک الان وضعت اینه

پاتو بریده از این خونه واسه همینه

دلت خونه

نمی فهمه با یک باشی

بهتر از نصف تهرونه

پاتو بریده از این خونه واسه همینه

دلت خونه

نمی فهمه با یک باشی

بهتر از نصف تهرونه

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیس

حتی تو عکسات خودت نیس

حرفات جوری ک منو قانه کنه نیس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۲۵)

عالی مرسی 
تونستی ب منم سر بزن ی وب دارم اتفاقا قالبشم کپه وبته 
موفق باشی لینکت میکنم  
توهم بلینک  
پاسخ:
لینکیده شدید!
عالی بود
:-)
پاسخ:
خاهش
 اهنگ عالی بود عااالی تتلیتیا برین تو سایته www.mawe.irبعدش شهر و استان رو تهران انتخاب کنین و بعدش بالای صفحه گزینه ی انتخاب رو بزنین و به امیر امتیاز بدین دارن محبوب ترین شخصیت ایران رو انتخاب میکنن تا الان امیر بالاترین امتیازو داشته تتلیتیا پرچمو ببرین بالااااااااا
پاسخ:
5 قلب بدید فقط به امیر جووون!
عالی بود خسته نباشید.
پاسخ:
نظر لطفتونه
همون ک فیس ضربه دیده      اشتباه
غم تو فیس زدت دیده!       درستش اینه!
حتی تو عکسات خودت نیس    اشتباه!
حتی تو عکسات خودت نی!      درستش اینه!
بابت متن دمت گرم مرسی!
پاسخ:
با تشکر از ریز بینی شما کاربر گرامی
این پیام شما باعث شد تا در متن آهنگ بازبینی انجام بشه
من با مورد اول موافقم و متن رو تغییر دادم به شکل زیر
"غمو تو فیس زردت دیده"
اما مورد دوم مشکلی ندارد و منظور یکیه!








قسم
پاسخ:
چـــــــــــــــی؟!؟
واقعا آهنگ زیباییه قبلنا وقتی اسم امیر تتلو رو میشنیدم عصبانی میشدم اصلا ازش خوشم نمیومد دیروز داشتم یه آهنگ رپ دانلود میکرم که دستم رو این آهنگ افتاد منم کلیک کردم گوش دادم بهترین آهنگه ممنون بابت متنش Like
پاسخ:
آفرین ک به راه راست هدایت شدی!
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ سوگی عشق تتل
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثه همیشه
ناموسا این چه اسمیه گذاشته😂 قبلنا اهنگاشو دی ال میکردم اما بعد از این که صفحه اینستاشو دیدم به کل نا امید شدم ازش . الانم فقط دنبال لایریکش بودم که ببینم این مامانتو کجا به کار رفته.
فکر کردم هی قراره بگه مامانتو گا....😂😂
گفتم حتما اهنگ بعدیشم باید خوارتو ‌‌‌... یا عمتو ... باشه 😂😂😂😂
پاسخ:
بعله!
خیلی اهنگ مسخره ای بود
پاسخ:
هر کس نظر و سلیقه خودشو
در هر صورت همه نظرات محترم هستند ولی الزاما درست نیستند!
آقا ی سوال من مفهوم کلیشو نمیفهمم یعنی چی؟مخاطبش کیه؟با کیه؟
یکی منو روشن کنه:|

منم منظورش و مخاطبش نفهمیدم اگه کسی میدونه بگه لدفن
عاااااااالیه تتلو.اماازین اهنگش خوشم نیومد
اقا عالی بود .....
خیلی خوب بود...
چ جوری بگم یعنی فوق العاده بود...
داداش امیر حسین امیدوارم همیشه موفق باشی...
مر30 از سایت خوبتون.
سلام کد پستی باید چی بزنیم

پاسخ:
برا چی میپرسی؟
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۴ سوگند تتلی
عععععععااااااالللللییییی
اهنگ های امیر خیلییییییییییی جالبن ممنون
من نمیفهمم ینی چی 
لطفا یکی بگه
چه اهنگ مسخره ای و چه مضمون مسخره تری :| توی این اهنگ ایشون داره به چی ایراد میگیره؟؟ چرا پدر مادرا نگران و مواظب روابط دختراشونن؟؟ :| پ ن پ قراره بیخیال همه چی باشن و بزارن امثال شما هر کاری دوست دارن با دختراشون بکنن :|
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۴ امیر حسین مقسودلو
ذوست عزیز بابت متن اهنگ از شما بسیار متشکرم

و در جواب اون دوست عزیزی که اسمش سروش بگم

داداش وقتی منظور کامل اهنگو متوجه نشدی نظر منفی نده درسته نظر شما محترمه ولی زود قضاوت نکن

میدونی که ما داریم برای گرفتن مجور خودمونو دق میدیم بعد بیایم یه اهنگ بسازیم که گند بزنه به ارمان های امام؟؟؟
شما لطف کنید منظور کامل اهنگ بگید تا ما هم متوجه بشیم
مثل همیشه عالییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜
مثل همیشه عالی بود...مرسی عمو تتل
پاتو بریده از این خونه واسه همینه دلت خونه
عاشق این قسمت اهنگم
مرسی بابت متن عالی بود
عالی هم آهنگ هم خود تتلو

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی