متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

اومدی تو زندگیم منم واست کم نذاشتم

نیمه ی گم شدمیو چشم از روت برنداشتم

چشمات آسمونه بغضت ابره

اشکات بارونه حتی باشه ی قطره


ی صورت فرشته با چشای شیطون

با نگاش منو میخوادو منم میگم ای جون

ای جون ای جون ای جون شیطون


با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

با من میرقصی یجوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی


باورش سخته فوق العادس دارن هر لحظه نشون میدن مارو با دست

باورش سخته ما چقد تکمیلیم خیلی وقته تو یک تقدیریم

دلو بده دلو بده تو بغلم قرو بده

برقص به سازم اون کمرو عقبو جلو بده


داره میره داره میره قلبم پیشش گیره

هر جا بره مال منه پس مهم نیس که پیشش کیه

ای جون ای جون ای جون شیطون


با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

با من میرقصی یجوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی


نبینم نشستی با من میرقصی واقعا بی نقصی

دنیا پر استرسه_و جالبه که تو ریلکسی

با منی میرقصی من ازت خوشم میاد

دنیا پر استرسه_و جالبه که تو ریلکسی


با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

با من میرقصی یجوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

با من میرقصی یجوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

اره اره همه چیت تکملیه من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۳)

عالییییییییی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ععععععععاااااااالللللللللییییییییی

من این اهنگ رو از روی دابسمش شناختم

حالا  خودتون اگه تونستید بگید کدوم دابسمش😉

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی