متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

متن آهنگ شهیاد به نام دیوونگی

با قلبه خسته تا کی کلنجار تو میری

جونه دلم رو داری به تکرار میگیری

سر کن دلت رو برگه قلبم دوباره

با حکمه چشمات میشی تو سهمم ستاره تو رو دوست داره

دلت رحمی نداره چشاتم که بی احساس دوسم داری تو یا نه هنوزم که معماست

کشیدیم به شکنجه دیدی فایده نداره دلم بی تو چه میلی به دیوونگی داره

دلت رحمی نداره چشاتم که بی احساس

دوسم داری تو یا نه هنوزم که معماست

کشیدیم به شکنجه دیدی فایده نداره

دلم بی تو چه میلی به دیوونگی داره


کی دلتو به نرخه عاشق شدن میخره

تو دله آتیشه عشق به عشقه تو میپره

بس که هر چی کشیدی به جنگو به حاشیه

چی از جونه دله من میخوای دیگه کافیه

کی دلتو به نرخه عاشق شدن میخره تو دله آتیشه عشق به عشقه تو میپره

بس که هر چی کشیدی به جنگو به حاشیه چی از جونه دله من میخوای دیگه کافیه

دلت رحمی نداره چشاتم که بی احساس دوسم داری تو یا نه هنوزم که معماست

کشیدیم به شکنجه دیدی فایده نداره دلم بی تو چه میلی به دیوونگی داره

دلت رحمی نداره چشاتم که بی احساس

دوسم داری تو یا نه هنوزم که معماست

کشیدیم به شکنجه دیدی فایده نداره

دلم بی تو چه میلی به دیوونگی داره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی