متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

متن آهنگ علیرضا میرآقا به نام بانو

تو از غربت چی میفهمی ... تو از حسم چی میدونی ...

چرا سردر گمی بانو؟ ... تو که تنها نمی مونی ...

تو از غربت چی میفهمی ... تو از حسم چی میدونی ...

چرا سردر گمی بانو؟ ... تو که تنها نمی مونی ...

بیا بشکن سکوتت رو تو که کارت شکستن بود

می دونستم که چی میشه تو چشمات قصد رفتن بود

می دونستم که چی میشه ولی بازم گرفتارم

به تو قلبم رو بخشیدم ولی بازم بدهکارم

تو در فکر فرار از من منم در حال تکرارم

من اینو خوب میفهمم چه احساس بدی دارم

تو در فکر فرار از من منم در حال تکرارم

من اینو خوب میفهمم چه احساس بدی دارم

تو هم باید بری بانو ک این تقدیر من بوده

باید اینو میفهمیدم برا عاشق شدن زوده

آره لعنت به این احساس که نادیده گرفتاره

آره عاشق شدن بانو همیشه دردسر داره

آره لعنت به این احساس که نادیده گرفتاره

آره عاشق شدن بانو همیشه دردسر داره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی