متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

متن آهنگ امیر تتلو به نام بغلم کن

بغلَم کن که من از همه خستَم

توی این دود و دَمِ غم میکِشَم از تو نفس من

بغلَم کن همینجوری که هستم

بغلَم کن که شکستم

بغلَم کن که من از دنیا بُریدم

عشقو آرامشو ، باور کن با تو دیدم

فِک نکن به کسی عمراً جاتو میدم

بغلَم کن که تو نیستی ناامیدم


بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو

بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو


کَفِ دستامو دیدی ؟ ببین زِبرِ ولی یخ زده برات

نفسامو بشمُر ، وصلته ، شدم مخزنِ هوات

پیشونیمو نگاه ، خط داره ، اما آیینه صبره

با تو بالا ماییمو ابره ، بقیه وایسادن پایینِ دره

همه چی عالیه حلّه با تو خوبه

کَندیم از باقىِ گله باشکوهه

خالیه صحنه ، جون میده واسه رقصِمون

واس خاطرِ همدیگه پا گذاشتیم رو نفسِمون

همه جا وصفمونو رقصِ نور


بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو

بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو


با تو انگار خدا هست ، هوا هست و نیستی همه چیم نیستو شدم من به شما وصل

بودَنِت عمرِ دوبارَست و مُردن واست حتی تو میدونی یه شمارَس

با تو دل از همه من میکَنم هِی

هنوزَم عطرِ تو رو میزِ منه میزنمِش

هنو ویساتو شبا میشنومِش

پشتِ تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمِش


بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو

بغلِ تو ، میده به من حسِّ قشنگو

بغلِ تو ، عطرِ تَنِ تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۲۱)

مسخره بود  
عاولی بود تا بقییه بخوان تو بشن موهاشون قدر دندوناشون سفید میشه
خیلی قشنگ بود ممنون😍🖤

عالی بود شعر هات تتلو معرکه است

خیلی عالیییییییییییییییییهههههههههههههههههه

عالییییی

عالیهههههههههه اقایی ک میگی مسخره بود گوه خوردی ب سلطان بی احترامی میکنی گوش نده مجبور نیستی ک

عالیه مهشره فوقالعاده خیلی قشنگه مخصوصا قسمتی که میگفت

کف دستامو دیدی زبره ولی یخ زده برات

۱۳ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۰ تو چیکار داری

ولی اگه فحش نمیدادی بیشتر طرفدار داشتی 

عالی بود من که لذت بردم 

 

آهنگ بغل تو عالیههههههههه

خیلی دوسش دارم

یه سوال

چرا این آهنگ اینقدر دلنشینه

واقعا دوسش دارم

دانلود کنید

من بنظرم این بهترین آهنگی بود که تتلو میخونه

عالی 

۱۹ دی ۹۹ ، ۰۰:۴۱ دودول سگ

بله بسیار عالی زیبا و تاثیر گذار بود من که به شخصه بسیار لذت بردم

عالییییییییییییییییی صدای تتلو حرف نداره

عالی بود ممنون از نوسنده ی این اهنگ 

عالیییی عالی عالییییی

:))))

عالی بود آفرین 

عالی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی