متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ

متن آهنگ بابک زرین به نام نامه

وقتی که من رفتن این نامه رو وا کن

تو نامه عکس عکس و تماشا کن

یادت بیار وقتی این عکس رو می نداختیم

با خوب و بد هامون با عشق می ساختیم

وفتی که من رفتم این نامه رو وا کن

یه لحظه هم یادی از مرد تنها کن

تو نامه می خونی اندوه چشمام و

دلواپسی ها امروز و فردامو

تو نامه می خونی چی شد دلم خون شد

چی شد اون تنهایی دل کندن آسون شد


وقتی که من رفتن این نامه رو وا کن

تو نامه عکس عکس و تماشا کن

یادت بیار وقتی این عکس رو می نداختیم

با خوب و بد هامون با عشق می ساختیم

این نامه رو وا کن وقتی که تنهایی

وقتی که بدون من درگیر رویایی

میرم که راحت شی از زندگی با من

دنیا بفهمه تو عاشق تری یا من

تو نامه می خونی چی شد دلم خون شد

چی شد اون تنهایی دل کندن آسون شد

تو نامه می خونی چی شد دلم خون شد

چی شد اون تنهایی دل کندن آسون شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۱)

خیلی قشنگ بود ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی