متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

تا حالا شده ی دفعه دلت بگیره

با گریه میخونم شاید گریت بگیره

ببین چیکار کردی تو بامن

برگرد بزار دلم آروم بگیره

داغونم کردی هر جایی نشستم حرف تو میشد

نابودم کردی هر باری که رفتی پشتت هی آب میریزم

چند سال گذشت پ کی تو برمیگردی

پیش هر غریبه ی دفعه بغضم ترکید

خدا میدونه که فکرم کجاها میکشید

همش دلهره همش استرس

که یعنی میشه ی بار دیگه از دور تورو دید

میدونم میدونم نمیفهمی منو

میدونم میدونم سرت گرمه

پ نرس به خودت شب بیرون نمون

نمون بیرون هوا خیلی سرده


قسم بخورم که دلتنگتم

تو که میمردی برا لبخند من

ا تو ی نفر انتظار نداشتم

ولی فدا سرت زخماتو بدتر بزن

چند وقتی بود یادم رفته بود دردام

تو اومدی نمک پاشیدی رو زخمام

قسم دروغ میخوردی چه حالی داشتی

برو تو هم دروغ بود حرفات

خیلی ساده گذشت اصلا حواست هست

من آمار تموم شباشو دارم که صدای اون لالایی میشه واسه تو

و من با فکر صدات میخوابم

سیگارتو خاموش کن جمع کن خودتو

خوب چیزیه یکم خجالت بکشی

نه برات کم نزاشتم بگو مثل من از خونوادت دست میکشی

بگو ببینم یعنی اونم مثل منه

بخاطرت خط میکشه رو همه

بهش گیر میدی الکی سرش داد میزنی؟

بگی جایی نرو رو حرفت حرف نمیزنه؟

بهت وافاداره مثل من برات گل میخره؟

ا رو تعصب سرت هی غر میزنه؟

وقتی هواست نیست وقتی تو حال خودتی

مثل من میشینه ی ساعت بهت زل میزنه؟

یا که نه دنبال چیز دیگس

تورو داره تو زندگیش یکی دیگه هم هست

تورو میخواد فقط واسه گذر وقت

عاشقته یا فقط میخواددت واسه رو تخت

بهش بگو یکی منتظره هنوز

بگو منتظره ببینتت تو لباس عروس

بهش بگو فکر نکنه چه خبره

واسش بشمر چندتا خط رو تنمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی