متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

متن آهنگ آرشاوین به نام من عاشقم ولی عشقم

منو یه وحشت ممتد منو این حال افسرده

تموم دلخوشی هامون کنار آینه مرده

کنار تو یکی جز من کنارم جای تو خالی

منو میدی به تردید و خودت میری به خوشحالی

من عاشقم ولی عشقم یه جای دیگه سرگرمه

حواسش پرته با من نیست یجورایی دلش گرمه

هنوزم حس ارومم دنبال نگاهاشه

خدا جون زندگی ما از هم داره میپاشه


چقد تلخه که عشق تو یوقتایی حواسش نیست

به تو زل می زنه اما عشقی تو نگاهش نیست

یه وقتایی یجورایی می فهمونه بهت میره

خدا جونم چه دنیاییه تو ساختی چه دلگیره

من عاشقم ولی عشقم یه جای دیگه سرگرمه

حواسش پرته با من نیست یجورایی دلش گرمه

هنوزم حس ارومم دنبال نگاهاشه

خدا جون زندگی ما از هم داره میپاشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی