متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

متن آهنگ ارسطو رحیمی به نام چه به موقع اومدی

داشتم از دست می رفتم اومدی تو سرنوشتم

حالا با عشقِ تو دنیا دیگه شده بهشتم

آسمونِ دلِ من بی تو بی خورشید و ماه بود

نا امید بودم اما هدیه ی خدا تو راه بود


تو به موقع اومدی عشقِ من

چه به موقع اومدی عشقِ من

بعد از اون همه شکستِ مطلق

چه به موقع اومدی عشقِ من


اومدی که در پناهِ عشق تو

رنگِ خوشبختی بگیره لحظه هام

اومدی که از خدای مهربون

عاجزانه طولِ عمرمو بخوام


تو به موقع اومدی عشقِ من

چه به موقع اومدی عشقِ من

بعد از اون همه شکستِ مطلق

چه به موقع اومد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی