متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ق.ظ

متن آهنگ افشین آذری به نام سرنوشت

خسته نباشی سرنوشت زندگیمو رقم زدی

بگو که چی گیرت اومد این همه به پرم زدی

تا خواستم از جام پا بشم به در و دیوارم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

خسته نباشی سرنوشت زندگیمو بهم زدی

دست گلت درد نکنه زخماتو به دلم زدی

خنجرتو تو قلب من هی پشت سر هم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

دست رو هرچی که گذاشتمو ازم گرفتی و گفتی تقدیرته

هر چی نداشتم و داشتمو ازم گرفتی و گفتی تقدیرته

هیچی نگفتم و عشقمو باختم و ساختم و تکلیف من چیه

بگو ببینم بگو ببینم آخه تقصیر من چیه

اگه آدما با هم میگن فرقی ندارن چرا من نمی خندم نمی خندم

اگه دنیا قشنگه واسه همه یه رنگه چرا من پره دردم پره دردم

دست رو هرچی که گذاشتمو ازم گرفتی و گفتی تقدیرته

هر چی نداشتم و داشتمو ازم گرفتی و گفتی تقدیرته

هیچی نگفتم و عشقمو باختم و ساختم و تکلیف من چیه

بگو ببینم بگو ببینم آخه تقصیر من چیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی