متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

لعنت به این زمستون لعنت به برف و بارون

لعنت به هرچی خوبه برای تو برا اون

لعنت به هر دوتاتون تورو دیدم من با اون

تو برف قدم میزدید تو لیلی و اون مجنون


لعنت به تو که دنیامو سوزوندی

لعنت به تو که پای من نموندی

تو این هوای سرد دارم میسوزم

آخه چرا عاشقتم هنوزم

تو این هوا که مه گرفته رامو

با این سکوت کی میشنوه صدامو

لعنت به این حال و هوای داغون

لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون


شبای سرد بی تو پر از هوای مرگه

سهم تو عشق بازی قسمت من تگرگه

تمومه این تنم شد زخمی بادو بارون

شکستن غرورم شد سهمم از زمستون


لعنت به تو که دنیامو سوزوندی

لعنت به تو که پای من نموندی

تو این هوای سرد دارم میسوزم

آخه چرا عاشقتم هنوزم

تو این هوا که مه گرفته رامو

با این سکوت کی میشنوه صدامو

لعنت به این حال و هوای داغون

لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی