متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

زندگی یعنی از همین جاها قصه عاشقی رو یادم داد

من یه عمری عاشقش بودم پس چرا یاد من نمی افتاد

زندگی یعنی بی قراری ها تو روزای باور سختی

یعنی با من که باشه خوشحالم این یعنی حس خوب خوشبختی

زندگی یعنی عاشقش بودن با همین حس و حال معمولی

توی این خونه زندگی کردن فیلم و سیگار و خواب و بی پولی

زندگی یعنی عاشقش بودن با همین حس و حال معمولی

توی این خونه زندگی کردن فیلم و سیگار و خواب و بی پولی


منم و دلخوشی این روزا با کتای شعر و سازم

تو قماری که باخت با من بود من خودم زندگیمو میسازم

آسمون واقعا پر از ابره آسمون واقعا هنوز شاده

زندگی شکل یه فروپاشی عشق اون کودتای مرداده

زندگی یعنی عاشقش بودن با همین حس و حال معمولی

توی این خونه زندگی کردن فیلم و سیگار و خواب و بی پولی

زندگی یعنی عاشقش بودن با همین حس و حال معمولی

توی این خونه زندگی کردن فیلم و سیگار و خواب و بی پولی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی