متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

متن آهنگ ایمان غلامی به نام تنگه دلم برات

دوباره خاطره هات،اَمونمُ ازم میگیره

تنگه دلم برات،برای خنده هات

نمیدونی که از این دوری دلم چقد میگیره

تنگه دلم برات،تنگه دلم برات

تنگه دلم برات

منم احساس دارم،چرا باهام لَج میکنی

تا که میبینی منُ،راهتُ کج میکنی

با همین کارات هم،دل ازت نمیکَنم

جز تو میدونن همه،فقط عاشقت منم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

من تو دنیایِ تو،گم شدم اما تو

بی تفـــاوت بودیــ

سرد شدی از حسم،تو که دردامُ از

تویِ چشمام خوندی

مونده اسمت رو من،رفتی و اما من

پای عشقت مونـــدم

از خودم پاشیدم،وقتی احساستُ

از تو چشمات خوندم

منم احساس دارم،چرا باهام لَج میکنی

تا که میبینی منُ،راهتُ کج میکنی

با همین کارات هم،دل ازت نمیکَنم

جز تو میدونن همهــ ،فقط عاشقت منم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی