متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام مثل همه

ساده بود برات ، بگی این آخرین فرصت منه

نگاه آدما که طعنه میزنه ، دلم رو میکشنه

دل بریدی و نگاه خسته ی منو ندیدیو

بدون من هنوز ادامه می دی و ، ادامه می دی و

تو هم برام شدی مث همه ، دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم ، فقط غمـــه 

بد عادتی شده جدایی و ، تموم هر چی بوده بین ما

چقد یهو عوض شدیم ، بگو چـــرا


چطور دلت اومد ، نگاهتو بگیری از نگاه من

بگو آخه چی بوده اشتباه من ، چیه گناه من

چطور بهت بگم ، تا وقتی که نمیرسه به تو صدام

روزای خوب دیگه تموم شدن برام ، چقد تو رو بخوام

تو هم برام شدی مث همه ، دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم ، فقط غمـــه 

بد عادتی شده جدایی و ، تموم هر چی بوده بین ما

چقد یهو عوض شدیم ، بگو چـــرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی