متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

متن آهنگ بهزاد لیتو به نام تویه مه

متن آهنگ بهزاد لیتو به نام تویه مه

صِدام خوابیده رو بیت انگار قرص خورده

بیدار نَشه یهو لیتو ک*س خُل شه خیلی فلوم مریضه ُ منم دکترش

به خودت میگی لیتو کمه فُسفُرش هی میخوان بیان پَلوم ، میگم نه

خستم تنها میخوام کنم لَش اگه بیان میخوان دورم کنن قَش

اگه دوتا باشن جیغاش بلند تر میخوام تنها باشم ولی نمیشه چون

بغلم خوابیده میگه تو بده یه جوینت پایا رول ُ پر کن ُ میخوام زود تر برم

برو بغلش بخواب تا من زود تر برم الان توی ماشینم ولی تو ترافیکم

دافه خم شده میخوام بگم زوده پاشی پَ آره برو پایین نگیری تو موده خوابیدن

جوره باقیشم وقتی که تو باشی با تیمَم گل نمیگیرم برات نیستم دروازه بان

بیت مثل بومه میگیره خُب رنگ با صدام همه دخترا هار شدن قلاده باز 

همه پا میدن رو تخت انگار جراحه پان

پس نمیده کام ُ گلوم

خرابه دود کشِش ریَم نداره اصلا دیگه برا دود ، کِشِش کُل شهر توی مه از دود

اینجا تهرانه هواش ُ بو بِکش

"پایا"

بوم بوم بیتِ لعنتی ، نشستی پیشه من هان ، پایا شیکه نه ، ولی مو ُ ریشش کوتاهه شیکم مَلیح تو دستمون یک ُ دو میکنیم

مث آینه ایم یکی بده یک ُ دو میکنیم آخه هرجا رفتیم بزی بنز اُورد

ما با تو بازی میکنیم مثه لگومُنوپلی منم تند میرم مثل لیتو

دافی دیر میای دار دی لِی تو داریم دی انگاری آفتابه رپیم

تو هم دست به کمری به پا آفتابه نشی میگه به جز یک دو فن هیچکس نیس

هنوز زیر هیجدهِ ولی بیست از بیست ولی گشاده وقتی که باهاش میخوابی

اصلا فیل نمیکنی انگار فیل کردی هه بیل میرم کلنگ میام

 آ چهار تا با قد بلند میان آ ولی من فقط با یکی تیک میزنم ، تست اُلمپیاد ، هِ ه

پس نمیده کام ُ گلوم

خرابه دود کشِش ریَم نداره اصلا دیگه برا دود ، کِشِش کُل شهر توی مه از دود

اینجا تهرانه هواش ُ بو بِکش

آ زندگیم شده مثه مولنروژ

معمولا سیاه ، هست بورم توش هر جیبی دس کنی میاد پول از توشُ

میندازه بالا اون اَبروش ُ منم تند تند میگم برام باطری بیار

میخوام باز کنن اونا واسم بُطری زیاد توی مه گم شدیم بالا نوک شهر

دوس داری پَلو من بازم صُب شی بیدار ای وای نمیدونن من کوشم

خیس داره میشه هر گوشم توی من شن اینا همه خرگوشن

میخواد بیاد پلوم توی هر دو شهر ای وای نمیدونن من کوشم

آ خیس داره میشه هر گوشم توی من شن اینا همه خرگوشن

میخواد بیاد پلوم توی هر دو شهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی