متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

متن آهنگ تی ام بکس به نام فید شیم

بذار من غرق شم تویه اون عمقه نگات

میخوام من گم شم تویه اون چشه سیات

امشبو فید شیم تا فردا بیاد

غرقه می شیم قبل اینکه دردا بیان

امشبو فید شیم تویه عشقت غیب شیم

دنیارو کنیم قیچی بیا امشب فید شیم

وارد مجلس میشیم خیلی بی صدا

ولی با این حال همه نگاها به ما

سیاه پوشیم آره همه از سر تاپا

حول میشن وقتی میایم ما این طرفا

لبا همه میلرزه عینه لبه عرفات

بی بی بیا جلو آره همه جوره هستم باهات

امشبو بیا بگرد با تیمه ما

تا بفهمی چرا میگن دنیا هست ماله ما

شات نزده با چشات مس میشم

تو چشات جادویی و موهات ابریشم

شات نزده با چشات مس میشم

په امشبو بمونو نرو تا ابری شم

امشبو فید شیم تویه عشقت غیب شیم

دنیارو کنیم قیچی بیا امشب فید شیم

♫♫♫♫♫♫

عشقی سر تا پات عشوست پیشی رویه ابرام امشب

امروزو فیک رفت فردام بگذر زندگی خوبه ولی با تو بهتر

برقه چشات آره کورم کرد منو از خودم دورم کرد

تازه فهمیم بودم مس لحظه رو حالا ندیم زود از دست

مشکلا رو سرمون عینه بارون ولی میکشیم بیرون از دنیا آروم

قید دوروبرو بزنیمو فید فید شیم عینه هودی نیبی از این دنیا غیب شیم

بذار من غرق شم تویه اون عمقه نگات

میخوام من گم شم تویه اون چشه سیات

امشبو فید شیم تا فردا بیاد غرقه می شیم قبل اینکه دردا بیان

امشبو فید شیم تویه عشقت غیب شیم

دنیارو کنیم قیچی بیا امشب فید شیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی