متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام سکوت

دارم گم میشم تو یه رویایتم

خودم رو میخام با تو پیدا کنم

حظورت رو یه آن نشونم بده

که اینو آن عمری تماشا کنم

زمین گرتم اوج پرواز من

بیا آسمونو به دستم بده

یه عمری به عشق تن ندادم ولی

بیا با یه لبخند شکستم بده

♫♫

خودتو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

منه خسته رو تو خودت میبری

خودت رو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیباتری

تو تنها کسی هستی که با نگات

منه خسته رو تا خودت میبری

تویی که یه دریارو میدی برام

مثل حسرتی بی کرانم نکن

بگیر از من این زندگی رو ولی

دیگه با خودت امتحانم نکن

دیگه با خودت امتحانم نکن

بزار عمری نزدیک باشیم به هم

تو از حرمت این سکوتت بگی

من از دردهایی که دارم بگم

♫♫

خودتو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

تو تنها کسی هستی که با نگات

منه خسته رو تا خودت میبری

خودتو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

تو تنها کسی هستی که با نگات منو عمری ماه عسل میبری

منو عمری ماه عسل میبری

♫♫♫

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی