متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

میدونستم تو رو از دست میدم

یه روزی این عکسارو به خودت پس میدم

میدونستم به خودم بد کردم اگه آروم آروم بهت عادت کردم

بگو با تو کیه که داره هواتو میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو

حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم

یه روزی میبینی عشقم دله تورو به دست میارم

میبینم من عشقو تو چشمات بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

میبینم من عشقو تو چشمات

بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم


تنها میشم تو که نباشی پیشم

نگو ازم دلسردی بگو که برمیگردی

من اگه روت حساسم اگه عزیزی واسم

بذار به پای عشقم نگو که بی احساسم

بگو با تو کیه که داره هواتو

میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو

حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم

یه روزی میبینی عشقم دله تورو به دست میارم

میبینم من عشقو تو چشمات بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

میبینم من عشقو تو چشمات

بیا آرومم کن چی شد اون حرفات

ما که با هم اینجا دل به هم بستیم

ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی