متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

متن آهنگ حامد پهلان به نام سارا خانم

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم

آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم


وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم , فدات شم , فدات شم

سارا خانوم فدات شم

فدات شم , فدات شم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی