متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

متن آهنگ حسن شماعی زاده به نام حالم حال خوبیه

♫♫♫

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

 ♫♫♫

من هنوزم تو تموم لحظه هام

همه چی با تو شروع میشه برام

من هنوزم که هنوزه با نگام

به تو میفهمونم از تو چی میخوام

به تو میفهمونم از تو چی میخوام

حالم حال خوبیه

حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

 ♫♫♫

توی راهی که ادامه میدمت

از همون ثانیه ای که دیدمت

نفسم شدی نفس کشیدنت

تو رو حتی به خدا نمیدمت

من هنوزم با همین سادگیام

حاضرم هرجا بگی باهات بیام

توی بیداری و رویا با توام

تو بخوای تا ته دنیا با توام

من دلم خوشه هنوزم به همین

بدونی برام خدایی رو زمین

بدونی تمومه زندگیم کیه

حال من با تو چه حال خوبیه

حالم حال خوبیه

حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه

من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه

حالم حال خوبیه

من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی