متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ

متن آهنگ رامین منتظری به نام هوای تو

هوای تو دائم تو گوشه میپیچه به عشق تو این پنجره باز میشه

همین خط خطی ها هر قدر ساده با فکر تو تبدیل به آواز میشه

منو میبره این خیابون تا جایی که بارون میاد و به شهر خیره میشم

کدوم خونه ی روشنی مقصدت بود که با رفتن تو تبر زد به ریشه ام


با حرفات سوزوندی منو بی تفاوت خمی هم به ابرو نیاوردم ایکاش

وجودم برای تو مثل اوایل همون قد زیبایی و تازگی داشت

برو رفتنو خوب یاد تو دادن اصن موندنی بودنت اشتباهه

چه کاریه درگیر باشی تو با من غلط بوده از اولم انتخابت

یه وقتایی انقد دلتنگ میشم که دنیامو میدم ببینم چشاتو

تو این لحظه ها من فقط آرزومه بازم حس کنم توی گوشم صداتو

من و تو به پاییز وابسته کرید هوا وقتی بارونه آروم میشم

تو لبخندتم واسه من شد یه رویا دارم عاشق گریه ی ابرا میشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی