متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

متن آهنگ رضا صادقی به نام پشت بام تهران

اگر این در به دری را نپذیرم چه کنم

اگر از حادثه ها درس نگیرم چه کنم

از خدا زیر لب آهسته فقط می پرسم

اگر افتاد به چشم تو مسیرم چه کنم

همه ی دار و ندارم به تو بر میگردد

آرزویی که ندارم به تو بر می گردد

دل بریدم که فراموش کنم اما باز

دل به هر کس بسپارم به تو برمیگردم


بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت

نگران توام اما نگران خواهم رفت

عاشقی شیوه قلب نران است بخند

یاد من باش که لبخند زنان خواهم رفت

همه ی دار و ندارم به تو بر میگردد

آرزویی که ندارم به تو بر می گردد

دل بریدم که فراموش کنم اما باز

دل به هر کس بسپارم به تو برمیگردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی