متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

متن آهنگ ساسی به نام اشتباه

تا به من میرسی

چرا اخمات تو همه

تو خودت شادیو آزادیو شکات رو منه

منه بی طاقت هی میفتم یادت هی

کاشکی نمیدیدمت

همه میگن حالش خوبه روبه راهه

میخواستمش یه عالمه تا اونجا که یادمه

یه روز میفهمه که همه کاراش اشتباهه

دیگه بازیم نده

میبینی که حالم بده

هر روز یه سازی دادی دله منو بازی دادی

یه روز آروم مثه من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری پشیمونی دیره ولی

میبینی که دارم میرم

هی میگی میشه نری


الان خوشحاله ولی

دلش تنگ میشه بازم

بس که خود خواهه میخواد باهاش غریبه باشم

من که کلافم هی تو هم نمیفتی یادم حیف

الان زندگیت اونیه که میخواستی یا نه

روزام با هم میشن طی

نباید بهت دل میبستم

اصلا میشنوی یا نه

هر روز یه سازی دادی دله منو بازی دادی

یه روز آروم مثه من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری پشیمونی دیره ولی

میبینی که دارم میرم

هی میگی میشه نری

هر روز یه سازی دادی دله منو بازی دادی

یه روز آروم مثه من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری پشیمونی دیره ولی

میبینی که دارم میرم

هی میگی میشه نری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی