متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

متن آهنگ سیاوش قمصری به نام عاشقی

یه حس و حالی منو سمت تو میاره

دستت رو خوندم تازه این اول راهه

فقط با یادت که یه دنیا عاشقی کردم

تو سن ما که عاشقی بر نمیداره

جات تو دلم محکمه هرچی بگم باز کمه

تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه

دوست دارم یه عالمه

تکست اهنگ عاشقی سیاوش قمصری

مثل یه مرد درست تو روت حرفامو گفتم

نذار که مردونه من از چشات بیفتم

بی اراده سمتم بیا دلهره دارم زیاد

دست خودم نیست اصلا هعی تو رو یادم میاد

متن اهنگ عاشقی سیاوش قمصری

جات تو دلم محکمه هرچی بگم باز کمه

تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه

دوست دارم یه عالمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی