متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ

متن آهنگ سیاوش قمصری به نام پرت شد حواست

نمیدونم چی شد پرت شد حواست

تو هرچی میزدی میرقصیدم به سازت

تو ساعتام به جز تو هیچ دقیقه هایی دیگه نیست

تو شهری رفتی که عذابه موندنت

داره میباره بارون اینجا بعد رفتنت

تو جاده ها نشونی از رد پات دیگه نیست

من موندمو عکس و یادگاریا

اشک و گریه زاریا

پرشده خیال تو شبام

من موندمو بوی عطر پیرهنت

مثله دور گردنت

بی تو سخته زندگی برام

♫♫♫♫♫♫

دور کل آدما رو خط کشیدم

بسه دیگه این همه حرف شنیدم

رفتی جایی که دیگه بوقی نیست

هر چراغ روشنی که زندگی نیست

گوشه ی اتاق، روی دیوار ، یه قاب عکس خالیه

ضربه خوردنم ، به پات موندنم ، نمیدونی چه حالیه

من موندمو عکس و یادگاریا

اشک و گریه زاریا

پرشده  خیاله تو شبام

من موندمو بوی عطر پیرهنت

مثله دور گردنت

بی تو سخته زندگی برام

من موندمو عکس و یادگاریا

اشک و گریه زاریا

پرشده  خیاله تو شبام

من موندمو.بوی عطر پیرهنت

مثله دور گردنت

بی تو سخته زندگی برام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی