متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

متن آهنگ شهریار ابراهیمی به نام سونامی

از این پس تو را در دلم میکشم

از این پس مرا در دلت خاک کن

هر آنچه که یاد مرا زنده کرد

فراموش کن از سَرَت پاک کن

فرشته نبودی ولی حق تو

کنارم غریبیو ماتم نبود

تو حوای من بودی اما ولی

من آن آدمیم که آدم نبود

برو بیش از این پیش من کم نشو

در این شهر شهره به ویرانیم

کنارم یه دنیا میترسدو

یه موجم یه طوفان یه سونامی ام

برو بیش از این پیش من کم نشو

من اینجا از خودم هم عاصی ام

درسته یه موجم یه طوفان ولی

هنوزم یه خورده احساسی ام

فرشته نبودی ولی حق تو

کنارم غریبی و ماتم نبود

-تو حوای من بودی اما بلی

من آن آدمیم که آدم نبود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی