متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

اسمه تو عشقه دنیا بهشته

وقتی که دستام دستاتو دارن

دنیا قشنگه خالی از غم

تو دلنشینی به دل میشینی

زندگی من تو بهترینی

من روی ابرام بی تو چه تنهام

با تو تو رویام همه ی روزام

هر چی تو دنیاست

ماله ما دوتاست

دله ما دو تا

عاشق دریا

♫♫♫

هر چی تو دنیاست

ماله ما دوتاست

دله ما دو تا

عاشق دریا

پر غم میشه امشب همه

اگه بری میشه حس کمبودت

جوری چفت شده اسمم رو اسمت

انگار طلسم قسمت بوده

سخت نمیگذره وقتی هستی

وقتی نباشی وقت نمیگذره

اونی که همیشه میخنده برات

تو نباشی دیگه لبخند نمیزنه

میخوام تا آخرش پیش بری همینجوری

اولین شبی نیس که پیشم بودی

اگه میبینی من همیشه با توام

واسه اینه جایی نیست کسی شبیه تو

به تو مربوط میشه

کنار تو شب من روز میشه

تو همه لحظه هام انگیزه میگیرم

از هرچیزی که میبینم هر روز پیشت

اسمه تو عشقه دنیا بهشته

واسه ما دوتا جدایی زشته

همه کسم تو هم نفسم تو

واسه ی قلبم.همیشگی شو

من روی ابرام بی تو چه تنهام

با تو تو رویام همه ی روزام

هر چی تو دنیاست

ماله ما دوتاست

دله ما دو تا

عاشق دریا

♫♫♫

هر چی تو دنیاست

ماله ما دوتاست

دله ما دو تا

عاشق دریا

اسمه تو عشقه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی