متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ

متن آهنگ فاتج نورایی به نام تصور میکنم

تصور می کنم که دوری از من 

که ما هرگز همو جایی ندیدیم

تظاهر کن غریبی با نگاهم

که آسون هر دوتامون دل بریدیم

تصور می کنم این راهو رفتی

من از سمت شمال و تو از جنوبش

بذار این فاصله شیرین بمونه

شبیه خاطرات خوب خوبش


بذار تقصیر این جاده نباشه

تصور کن خودت خواستی نمونی

همه می دونن از تو دور دورم

من و سمت چی داری می کشونی

نذار تصمیم آخر رو ببازیم

بگو عشقی نبوده این حوالی

بگو با حال خوبی رفتی اون شب

نمی دونی ولی من با چه حالی

تصور می کنم که دوری از من 

که ما هرگز همو جایی ندیدیم

تظاهر کن غریبی با نگاهم

که آسون هر دوتامون دل بریدیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی