متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

متن آهنگ مجید اخشابی به نام حرمت

تو هم چو خویش ندا ، من تو را دارم

تو را دارم …

مرا ز جمع تهی مایگان حساب مکن

حساب مکن …

مرا ز جمع تهی مایگان حساب مکن

♪♪♪♪♪♪♪♪

خلوص حاجت من با عیار چشمام بسنج

اگر در آن خلالی بود مستجاب نکن

آه

مرا که ماهی دریای بی کرانه تو ام

مسیر طعمه ی قلاب این سراب مکن

مسیر طعمه ی قلاب این سراب مکن

من از خزانه ی تو وعده ی کرم داده ام

وعده ی کرم داده ام

تو را به حرمت نانت مرا خراب مکن

قصور و عذر مرا فرصت ندامت ده

فرصت ندامت ده

برای کیفر تقصیر من شتاب مکن

شتاب مکن … شتاب مکن

مرا که ماهی دریای بی کرانه تو ام

مسیر طعمه ی قلاب این سراب مکن

مسیر طعمه ی قلاب این سراب مکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی