متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

متن آهنگ مجید اخشابی به نام ماه و پری

بی سر انگشت من گل بی حالتی

رازی از من نپرس تو که بی طاقتی

تا که دریا منم پر ماه و پری

ماهی تشنه رو به کجا میبری

خواندمت آمدی تا تماشا کنی

میگریزی ز من که چه پیدا کنی

درد خود جوش را هر دوایی ز من

ساز خاموش را هر نوایی ز من

آشتی کن منو هر سلامی منم

اولو واسه تو وسلامی منم

هیچکس مثل من به تو فرصت نداد

آه این قصه را زود بردی ز یاد

نقش جان نقاشی در تو رقصانم هر کجا باشی

این عشق هستی هستیس از گلستان تا پرگل کاشی

وقتی گم شدی در مه به کی بخشیدی عمر بی برگشت

از من سال ها دوری عاقبت روزی باز خواهی گشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی