متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

متن آهنگ محسن یاحقی به نام خاطرات

سر راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو بر میدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجره ات می خونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

من هنوز تو شهر غصه ام تو کجای قصه غرقی

دارم از نفس می افتم واسه تو نداره فرقی


بیا سر بذار رو شونه ام خستگی هاتو بدر کن

اگه غم اومد سراغت تو فقط منو خبر کن

تو فقط منو خبر کن اگه طاقت نمیاری 

شونه میکنم موهاتو تا تموم شه بی قراری

سر راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو بر میدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجره ات می خونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

من هنوز تو شهر غصه ام تو کجای قصه غرقی

دارم از نفس می افتم واسه تو نداره فرقی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی