متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی

عشق میگی واست معنی نداره ای

تو دوستی با من احساست خواهرانست

چقده شاعرانست

پس چرا دستامون همش گره خورده

ضربانه قلبت پهلوم تنده

نگاهت میگه قلبت کلی با من حرف داره

وقتی هر جا میری از بودنه با من میگی

گفتنش خیلی سخت نیست بگو دوسم داری

گفتنش خیلی سخت نیست

بگو دوسم داری


دو تا دوست دو تا روح تو یه بدنیم

پشتم محکم انگار کوه تو یه قدمیمه

وقتی پیشمی تو فردی نی شبیه تو

همو میفهمیم حتی حرفی نزنیم

میپوشونم ضعفاتو تو هم ضعفایه منو

ما دو تا فقط میفهمیم جوکو حرفایه همو

راضی ام که راضی نمونده بهت نگفتم

یادت دادم پاشی یادم دادی نیفتم

بگو مگو نداریم ما به دور از این حرفاییم ما

چه خوبن این بحثایه ما الکی نیست حدثایه ما

انگار نوشتنمون مثله دیالوگو فیلم

تکمیل میکنیم همو مثه پیانو و ریتم

وقتی بیشتر از خودم بهم تو حواست هست

سر باختم بیشتر از من میشی کلافه تر

بیا رو بازی کنیم ما اگه حسی هستش

بگیم حسی که تو دلمونه خیلی وقته

بگو دوسم داری با منی تو هر حالی

تو خوبو بدش منو جا نمیذاری

بگو دوسم داری با منی تو هر حالی

بگو دوسم داری

بگو دوسم داری

بگو دوسم داری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی