متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام بذار بگیرم دستاتو

این آهنگ یکی از کارهای قدیمی مرحوم پاشایی میباشد که تا بحال پخش نشده بود

بذار بگیرم دستاتو

بذار بمیرم من با تو

خودت می دونی عشق تو

می خونم از تو چشماتو

نشد یه بار با من باشی

بیایو تو قلبم جاشی

نشد یه بار عشقم باشی

نشد یه بار جونم باشی

آخه نشد یه بار ببینی تو

عشقتو چشمامو

نشد یه بار بمونی باز

پیش من تنها تو

نمی ذارم که بفهمی گرمی دستامو

نمی ذارم که بری تو از توی رویامو

♪♪♪♪♪♪♪♪

بذار بگیرم دستاتو

بذار بمیرم من با تو

خودت می دونی عشق تو

می خونم از تو چشماتو

نشد یه بار با من باشی

بیایو تو قلبم جاشی

نشد یه بار عشقم باشی

نشد یه بار جونم باشی

آخه نشد یه بار ببینی تو

عشقتو چشمامو

نشد یه بار بمونی باز

پیش من تنها تو

نمی ذارم که بفهمی گرمی دستامو

نمی ذارم که بری تو از توی رویامو

♪♪♪♪♪♪♪♪

آخه نشد یه بار ببینی تو

عشقتو چشمامو

نشد یه بار بمونی باز

پیش من تنها تو

نمی ذارم که بفهمی گرمی دستامو

نمی ذارم که بری تو از توی رویامو

♪♪♪♪♪♪♪♪

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی