متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

متن آهنگ مهدی شکوهی به نام ممونم از عشقت

ممنونم از عشقت تو عاشقم کردی

تو بهترین احساس واسه مردی

بهترین اتفاق تویه زندگیمی

تنها بهونه ای که عاشقم کردی تو با اون نگات

ممنونم از عشقت از خوبیات

دلنشینه واسه من زنگه صدات

خوشحالم از شادیت از خنده هات

این روزایه خوبو مدیونم من به عشقت

میدونی دوست دارم تو رو خیلی میخوامت

دنیارو از تو چشایه تو من میبینم

عشقمی عاشقه همینه دلم

تو به من زندگی میدی هر جا که باشم

دنیام قشگه فقط به عشقه تو عشقه من

تو مثه بارونی که میباری رو قلبم

آرومم میکنی کم کم عشقم

♫♫♫♫♫♫

ممنونم از عشقت تو عاشقم کردی تو بهترین احساس واسه مردی

بهترین اتفاق تویه زندگیمی تنها بهونه ای که عاشقم کردی تو با اون نگات

ممنونم از عشقت از خوبیات دلنشینه واسه من زنگه صدات

خوشحالم از شادیت از خنده هات این روزایه خوبو مدیونم من به عشقت

میدونی دوست دارم تو رو خیلی میخوامت دنیارو از تو چشایه تو من میبینم

عشقمی عاشقه همینه دلم تو به من زندگی میدی هر جا که باشم

دنیام قشگه فقط به عشقه تو عشقه من

تو مثه بارونی که میباری رو قلبم

آرومم میکنی کم کم عشقم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی