متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

من عاشقه تویی شدم که سخت عاشق منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی

یاد به تو میرسه دلم یا مرگ لمس میکنه

فقط عشق آدمو اینقدر نترس میکنه

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

♫♫♫♫♫♫

محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده

خودمو میسپرم به تو منو به هیچکس نده

باید غرورم بشکنه احساس آرامش کنم

میخوامو میبخشی بهم اما بزار خواهش کنم

اما بزار خواهش کنم

میخوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش میکنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی