متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

متن آهنگ میلاد بابایی به نام آخرین فرصت

خودم اینجوری تمومش کردم که به دنیای خودم برگردم
گفتم این رابطه اشتباهه و بعد دیدم اشتباه می کردم
فکر می کردم اگه پیشم باشی عادی میشیم واسه هم خیلی زود
اگه گفتم برو از این خونه عاشقت بودم دلیلش این بود
هرچی که خاطراه داشتیم از هم همشو یجا بهت پس دادم
آخرین فرصت من بودی و باز آخرین فرصتو از دست دادم
♫♫♫
نمی دونی که دلم این روزا چوب دیوونگیاشو خورده
همون آهنگی که دوسش داشتی چه بلایی به سرم آورده
شب ، شب که میشه تو کوچه غم اشک من میشه ستاره
من چشمامو به ابرا میدم آسمون بارون میباره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی