متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

متن آهنگ میلاد بابایی به نام بانو

تمامه آرزوهایِ منی بانو

همه چیزی که از دنیا طلب دارم

نمیشه از جهانی که تو رو داره

برای لحظه ای هم دست بردارم

تمامه آرزوهایِ منی بانو

آهای بانویِ نور و عطر و ابریشم

تو گرما گرمه این دنیایِ عاشق کش

یه لحظه سایه برداری تلف میشم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاهِ مردم ِ دنیا

همیشه مَرد ِ روزای ِ سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاهِ مردم ِ دنیا

همیشه مَرد ِ روزای ِ سیاه بودم

تو اقیانوسِ تنهایی گرفتارم، بریدم

آب رفتم درد و دل دارم

بزن بادِ موافق راهمو وا کن

یه عالم قایق ِ مونده به گل دارم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاهِ مردم ِ دنیا

همیشه مَرد ِ روزای ِ سیاه بودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی