متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

متن آهنگ پویا جعفری به نام عکس نیمه

قلم کاغذ یه عکسه نصفه نیمه 

یه عمره حال و روز من همینه

بسازم شعری که باشی تمامش

عجیبه آخ عجیبه آی عجیبه

صدام پیچید هواتو تازه تر کرد

یا که غمگین شدی 

ساکت پر از درد

هنوزم اون شب و کوچه بن بست

به یادم مونده و میمونه و هست

که رفتی و منم چیزی نپرسیدم

چه داغی بودم و اصلا نفهمیدم

همه دیدن که بعد از رفتن تو

نتونستم و ساعتها نخوابیدم

شب و روزم شده تکرار یک بازی

من از بیهوده بودنهاست که بیزارم

میخوام راهی بشم جایی که بعد از تو

نباشم زنده و این باشه پایانم

تو هم حرفی بزن هم سهم دیرینه

اگه حسی هنوزم باز به من داری

من آغوشم به روت بازه ولی انگار

تو بی میلی به من سردی و بیزاری

قلم کاغذ یه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی