متن آواز

متن جدیدترین آهنگ های ایرانی
تبلیغات
بایگانی
سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

متن آهنگ کاوه آفاق به نام عبور نو

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست این میون تکلیف ما دوتا چیه

اون که باید پا بذاره رو دلش اونکه میمونه تک و تنها کیه

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون


از شب تاریک تنهایی من رد شدی مثل عبور ساعقه

از من طوفانی آرامش بگیر کم نمیزاره کسی که عاشقه

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
علی مدیحی بیدگلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی